ciri-ciri blog yang aku suka | Cik Siti

Monday 27 August 2012

ciri-ciri blog yang aku suka

assalamualaikum...

berdasarkan tajuk di atas...adalah ini dimaklumkan bahawa cik siti ni agak cerewet sikit.....
errr, macam mengada ngada plak nak ada ciri-ciri blog yang disukai bagai......

tapi sesungguhnya, saja gedik aku nak share ngan korang....(bajet macam blogger famous gi tuu boleh pilih blog mana untuk di kunjungi)

blah la cik siti oii......


antara ciri-cirinya adalah.....

1 - entry yang panjangnya hanyalah sekangkang kera....cik siti tak suka sangat baca entry yang panjang lebar sampai mengambil masa 1 jam untuk menghabiskan membaca satu entry....hal ini adalah kerana, cik siti akan membuka sampai 10 tab sekali gus untuk berblogwalking dan membaca entry2 korang..cuba bayangkan, kalau kesemua 10 blogger tuu buat entry yang panjangnya 1 jam untuk dibaca, kiranya cik siti mengambil masa selama 10 jam untuk menghabiskan ke semua entry2 itu....cik siti bukan hanya follow saja without any comment ataupun hanya meninggalkan jejak di shoutbox yang bagitau cik siti singgah....yang macam kebanyakkan blogger2 malas selalu buat...

2 - kalau nak buat jugak entry satu jam tuu....sila la BOLD kan, atau bagi saiz ayat2 atau perkataan yang penting tuu menjadi BESAR....boleh kan?? supaya senang la kepada pembaca lain.....ataupun pembaca yang malas seperti aku ni.....kiranya keyword2 penting ja korang highlight kan....


3 - selesai ja baca entry...mesti la aku nak comment....bila nak comment and then publish comment tuu, tetiba keluar word verification....tuu mmg spoiled mood sungguh.....tak tau la berapa kali aku nak bagitau....sila jangan tanda tick kat word verification tuuuuuu.....kat SINI pn aku ada bagitau macam mana nak buang word verification tuu....


itu saja kot aku nak bagitau...hahaa....
ni pendapat aku la.....kalau korang ada pendapat korang yang tersendiri, jom la share2...
kot2 aku boleh perbetulkan cara penulisan aku ni ka....

sharing is caring...but never share ur husband with someone else...hehe


10 comments:

  1. Saya kurang suka blog yang ada music... nanti slow nak loading blog tue.

    ReplyDelete
  2. setuju! tak suka bace entri yang panjang lebar tapi input dia ciput jer :DD

    ReplyDelete
  3. jal lagi tak suka kalau blog tu siap ada music tambah2 kalau music tu tak boleh nak tutup, then lagi satu masalah kalau font yang blog tu gunakan macam semut api jer, mmg blah terus.

    ReplyDelete
  4. hah!!..jom p tgok blog akak ni..hehehe

    http://zafikstory.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sama lah..bese raihan buat entry pon ada dua tiga kerat je.

    ReplyDelete
  6. betul! setuju cik ct hukhukuk. tapi kalau entry tuh pjg cita dia tak bosan boleh buat saya gelak guling2 okeh! no hal 24 jam pun boleh baca. hikhikhik

    -saya dah masukkan cik ct dlm bloglist sbb kerajinan cik ct mengomen. pas neh saya mesti selalu dtg sini ler. jgn menyampah tgok saya hri2 dtg :P-

    ReplyDelete
  7. huhu ;) kalo letak widget bersepah2 lgi bnci. kalo blog hana lak cm ne cik siti?

    ReplyDelete
  8. tak nk share asben...huhuhu..tang word verification mmg tak minat jgk.heee

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...