fakta cik siti masa kecik2 | Cik Siti

Saturday, 4 August 2012

fakta cik siti masa kecik2

assalamualaikum...

korang nak tau tak fakta cik siti masa kecik2??


1- cik siti ni good manners la....boleh bawak gi majlis (puan emak yang cakap)

2- cik siti suka minum vitagen oren tuu sampai diarrhea (cirit birit)...hahah

3- adik cik siti suka buli cik siti...al-maklumlah...time tuu baru 2 orang....semua mainan cik siti semua dia amik.....urghhhhh

4- cik siti sangat takut dengan pak cik cik siti...sebab muka dia garang...hehehhehe...

5- cik siti dulu kecik2 tak suka share botol susu dengan cousin cik siti.....diaorang ni(cousin) suka minum ikut suka ati ja...tak mintak pun....(sekarang pun tak suka gak share2)

6- cik siti pernah mengaku dekat mak cik cik siti (mak cik jauh punya) yang cik siti nak kawen dengan anak dia...(sekarang bila jumpa family dia...mesti malu2...hahaha...hopefully diaorang da lupa)

7- cik siti pegi tadika since umur cik siti 4 tahun (speaking tuu u olls...)hahhaha..blaja omputih kat tadika tuu..nama tadika tuu de' montel (ha, memang padan la dengan cik siti ni yang montel)..then umur 5 tahun, puan emak cakap boleh cuti setahun...then masuk tadika kemas plak...

8- cik siti suka jaga tengah2 malam...pastu menangis...then lari gi bilik puan emak dan encik ayah....encik ayah selalu angkat cik siti masuk bilik cik siti masa cik siti tengah tidur...(saja tidur kat bilik puan emak dan encik ayah sebab ada aircond...)...jaga2 da ada dalam bilik sendiri...apa lagi, menangis la...hehhe

9- cik siti suka pakai bedak powder tuu....(macam tikus masuk tepung)...hahahha

10- cik siti kecik2 (dlm umo 2 tahun) da pandai hafal number plat keta puan emak...heheheheheh


setakat tuu je la...fakta pasal cik siti masa dulu kecik2...sekarang da besar panjang da....heheheheh (panjang la sangat)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...