apa yang korang diharamkan berkongsi di facebook | Cik Siti

Saturday, 4 August 2012

apa yang korang diharamkan berkongsi di facebook

assalamualaikum...

perkataan diharamkan tuu aku saja buat gempak....bukannya kalau korang kongsi korang dapat dosa ye.....
perkataan diharamkan tu aku nak korang rasa macam jangan sesekali la kongsi benda2 cenggitu di facebook....tapi sekarang ni aku tau....yang haram contoh macam pegang tangan laki/perempuan yang bukan mahram pun diaorang buat jugakkk inikan pula aku nak kata haram kongsi benda2 ini di FB....

ikut suka korang la nak buat or tak.....cakap, cakap da...bagitau, bagitau da....

klik untuk tumbesaran ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...