penat shopping sehingga check in hotel? | Cik Siti

Monday, 13 August 2012

penat shopping sehingga check in hotel?

assalamualaikum.....

KUALA LUMPUR – Pasangan kekasih memberi alasan menyewa di sebuah hotel selepas penat membeli-belah pakaian dan barangan sempena Aidilfitri ketika dicekup Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), awal pagi semalam.

da baca??? aku petik tuu dari satu artikel....
logik ka "penat shopping raya..mnjadikan alasan untuk check in kat hotel??"

tak logik sangat....
ish2.....

tu la manusia....sampai 1001 alasan boleh direka....alasan yang tak logik macam ni pun boleh.....
adeyh...apa nak jadi la....puasa2 macam ni pun boleh jadi "kerja"




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...