buka puasa dekat sekolah | Cik Siti

Friday, 3 August 2012

buka puasa dekat sekolah

assalamualaikum....

tajuk entry "buka puasa kat skolah"....
korang jangan ingat aku budak sekolah lagi ye....da abes sekolah da pun...tadi ada majlis buka puasa dekat sekolah bersama pelajar2 dan jugak ahli kelab alumni semekar....

and aku adalah salah seorang ahli kelab alumni semekar....ceewaahhh....hahaha

aku dengan encik boyfie...encik boyfie pun pernah sekolah kat situ jugak...sama la dengan aku pun...hehe



ni jejaka2 terhangat dipasaran semasa batch aku....hahah...tadi pun ada la aku dengar junior2 dok bisik2 pasal jejaka2 ni...hahaha...masih laku macam pisang goreng panas.....(sila abaikan mata jejaka yang disebelah kiri tuu....ntah kenapa mata dia cenggitu...tapi in real life tak cam ni)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...