ikan ada tahi telinga | Cik Siti

Tuesday, 7 August 2012

ikan ada tahi telinga

assalamualaikum

korang tau ka ikan apa yang ada tahi telinga???
terkejut???

aku ni baru lepas terkejut la...tadi member aku ada tag kat aku yang dia search pasal "ikan ada tahi telinga"


ada ka???
ada la......ish2....

kalau tak dak angin takkan la pokok bergoyang ye tak...melainkan ada monyet yang goyangkan...tak pun manusia...yang gatal tangan goncangkan....heeee

ikan ni la yang ada tahi telinga....

ni la ikan keli....

kepada orang2 yang seperti aku...yang tak makan ikan keli memang la tak tau.....
yang ikan keli ni ada tahi telinga.....

Kat bahagian kiri & kanan ikan keli ni kena korek betul betul
ada mcm ketulan darah yang agak kehitaman


ni menambahkan point aku untuk tidak makan ikan keli.....huhu....korang kalau nak makan tuu, cuci la bersih2.....yang beli kat kedai tuu pun...tengok2 sama...orang kedai tuu cuci bersih or takkk.....





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...