ikan ada tahi telinga | Cik Siti

Tuesday 7 August 2012

ikan ada tahi telinga

assalamualaikum

korang tau ka ikan apa yang ada tahi telinga???
terkejut???

aku ni baru lepas terkejut la...tadi member aku ada tag kat aku yang dia search pasal "ikan ada tahi telinga"


ada ka???
ada la......ish2....

kalau tak dak angin takkan la pokok bergoyang ye tak...melainkan ada monyet yang goyangkan...tak pun manusia...yang gatal tangan goncangkan....heeee

ikan ni la yang ada tahi telinga....

ni la ikan keli....

kepada orang2 yang seperti aku...yang tak makan ikan keli memang la tak tau.....
yang ikan keli ni ada tahi telinga.....

Kat bahagian kiri & kanan ikan keli ni kena korek betul betul
ada mcm ketulan darah yang agak kehitaman


ni menambahkan point aku untuk tidak makan ikan keli.....huhu....korang kalau nak makan tuu, cuci la bersih2.....yang beli kat kedai tuu pun...tengok2 sama...orang kedai tuu cuci bersih or takkk.....





8 comments:

  1. hahaha..tak kisah la tahi telinga pun...aku suka mkn..hahaha

    ReplyDelete
  2. hehe...ciksu takmakan ikan keli...eeee...

    ReplyDelete
  3. tahi telinga ke org panggil?? deknie xtau nama... yg deknie tau, 'tahi telinga' tu yg buat ikan keli lagi hanyir... sbb tu kene buang dan bersihkan btol2 untuk menghilangkan bau hanyir ikan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'a....huhu...tapi bkan actual 'tahi telinga' macam manusia....hehehe....

      Delete
  4. hihi..x pernah tau pun. thanks for sharing!

    ReplyDelete
  5. hehe ikan keli ni xsalah sekali je pegang dia hidup2...tu pun ketika memancing bersama kwn2...apepun ikan keli ni sedap bila kena ngn masakanya kn kn hehehe...

    ReplyDelete
  6. tak taw pun. anis pandai makan jer. haha :DD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...