cik siti bergimnastik | Cik Siti

Wednesday, 29 August 2012

cik siti bergimnastik

assalamualaikum....

"wahhh, tak sangka cik siti ni bergimnastik"

aku tau dah...mesti tuu yang korang cakap bila aku buat entry ni.....
errr...sebenarnya, dulu kecik2 memang ada hati la nak bergimnastik ni.....

cik siti suka yang berirama punya.....yang main dengan tali...

macam ni....


dulu masa kecik2 cik siti ngan adik cik siti amik reben yang balut kotak kek then ikat kat lidi penyapu....hahhaha....sengal la....

tapi serious la...sampai sekarang dok tertanya tanya, reben apakah yang diaorang guna sampai boleh menari2 macam tuu?

best plak tengok....hehhe


bagi sesapa yang nak join contest raya cik siti.....jom la tengok kat sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...