geram dengan Celcom | Cik Siti

Friday 24 August 2012

geram dengan Celcom

assalamualaikum...


semasa pulang ke kampung aku.....time raya hari tuu la....
aku topup la RM30...dengan harapan untuk subscribe internet la....aku try dulu buat untuk satu hari.....kot2 la line lembab....memang tanggapan aku BETUL.....

so subscribe satu hari ja la....tinggal la kredit aku dalam RM23++
sepatutnya dia luput waktu maghrib....tapi aku terlajak sampai kul 12 tengah malam baru sedaq yang aku tak off lagi packet data,.....

aku dengan sepantas kilatnya tutup la, lalu aku check balance...tengok2 tinggal lagi RM2 ja kredit aku...hampeh!!!!!!!

Celcom selalu hantar message kata lagi sejam akan abes subscribe tuu....tapi tak hantar pun....ce teka bila diaorang hantar???

keesokkan pagi nya baru la aku dapat msg dari celcom yang kata da abes da aku subscribe tu....urghhh!!!

bila kredit da tinggal RM2 baru dia nak anta msg...syok sangat dok telan duit aku.....HUH!!

tadi belek2 la blog...then terjumpa ni....

iklan dari nuffnang...

DiGi wat promotion 30 hari free internet!!!!

WOW, 30 HARI TUU!!!!!

nak tukar pakai DiGi la plak....mrajuk ahh ngan Celcom....

2 comments:

  1. hana wt bis je.. advance plan. rm25 je sebulan.

    ReplyDelete
  2. x lame ag ko merajuk ngan digi...konfem...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...