SAYA CADANGKAN... | Cik Siti

Saturday 1 January 2011

SAYA CADANGKAN...



1st segmen yg aku join dari blog en.ben....hehe
aku nak bagi cadangan sebab nama HARIMAU MALAYA kena tukar....
erm...ntah la knapa nak tukar....sebab tak 1malaysia....
haish....takkan nak letak harimau malaya cina india n lain2 kot....
macam2 la....
aku nak cadangkan pkai nama 
GAJAH MALAYSIA
nak tau tak sebab2 aku pilih nama tuu...maybe nampak pelik sikit....
tapi kan..bila dipikir balik, GAJAH hidup dalam berkumpulan....
and saling tolong menolong....
contoh : bila seekor gajah dalam bahaya, gajah lain akan tolong...
macam malaysia plak....kita kan berbilang kaum...n nak 1malaysia....
so kena la ada sikap tolong menolong....tak leyh hidup sorang2....
takkan berjaya...
^_^

7 comments:

  1. Selamat tahun baru..
    Semoga terus sukses dan berjaya dalam hidup yer..

    ReplyDelete
  2. wah.. gajah tu..
    menarik2
    folo terus selepas mengaum.. no 16

    ReplyDelete
  3. datang sini....menarik cadangan kamu..

    ReplyDelete
  4. mak iai ganeh gajah.. boley hempap pasukan lawan neeh!! ;p

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru..
    thank u sbb foloe:)

    gajah?tapi gajah tak pantas..hehe tp cadangan itu sgt comel:D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...