Hong Kong Disneyland... | Cik Siti

Saturday, 29 January 2011

Hong Kong Disneyland...

Hong Kong Disneyland???
sapa pernah pergi???
aku teringin sangat nak pergi...dari darjah 6 lagi...ayah aku bagi harapan menggunung kat aku and adik2...dia kata, kalau dapat 5 A dalam UPSR, dia nak bawa kitaorang pergi...
tapi da 8 tahun, tak da khabar berita pun pasal Hong Kong Disneyland....sob3 Y_Y
jom kita tengok apa yg ada kat sana....





boleh menari dengan mickey...


memang heaven la bagi kanak-kanak macam aku ni...(eyh...kanak-kanak lagi ka cik siti ni??)
umur tuu hanyalah angka....hati ni masih budak2....hehhe...

"bila la ayah aku nak bawak pergi ni???"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...