cepatnya kau melatah!! | Cik Siti

Saturday, 29 January 2011

cepatnya kau melatah!!

assalamualaikum dan selamat pagi....
korang tgh buat apa ni??
mesti tak bangun lagi kan...kalau da bangun pun mesti tak gosok gigi lagi mahupun mandi....
betul tak??
(eyh cik siti ni macam ahli nujum plak kan...tau2 je orang tak mandi lagi)....hahahha
korang ni jenis yang macam mana??cepat melatah ke tak??
maksud aku melatah kat sini macam korang ni panas baran or cool je bila orang cucuk...(apa la cik siti ni....men cucuk2 plak...engat satay ke ape)....
maksud aku bila orang marah korang...haiya....
aku selalu dengar, orang yang cepat melatah ni selalunya budak2 baru nak up.....(budak2 baru nak membesar la...)
orang2 yang suka tengking2...maki hamun ni, kita kena men psycho sikit.....biar diaorang sakit hati balik.....



korang paham tak apa yang aku nak cakap ni???
aku pun tak paham...aish
apa2 pun...cool je bila orang cucuk kita....kalau kita melatah balik,kita ni lebih kurang ja ngan dia....
2x5
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...