Pantai Contest by MR.K | Cik Siti

Sunday, 23 January 2011

Pantai Contest by MR.K

assalamualaikum dan selamat malam...
ha, malam ni cik siti nak join contest oleh MR.K (aik, macam dato' k plak)...hehe....
jom klik SINI kalau nak join....


cik siti join contest ni sebab cik siti punya kampung dekat dengan pantai....so, nak mencuba naseb la....hehehe....

lai lai(bukan buah lai tau..), jom tengok pic2 cik siti ni.....
aiyark!! ni bukan pantai la...haha...salah letak pic...


ni kat pantai Tanjung Rhu, Langkawi....
masa tuu da nak sunset.....hehe....
ni masa balik kampung nak sambut raya...
ee..tembam nya cik siti....(eyh, lari tajuk plak)
air laut pun da surut....huhu


ni lukisan pantai pakai doodle dekat YM...hahaha....(ignore dis)



dua dua gambar kat atas tuu masa cik siti form 4(2007)....balik kampung raya haji...
masa ni pak long cik siti ajak naik bot dia....masa tuu excited la nak naek...sebab tak pernah naik bot nelayan.....hehe....bila da sampai kat tengah, pergh...mabuk laut kot....haish...
(eyh pic ni di kira pic kat pantai ka???)
apa2 ja la,.....hehe

kat sini cik siti nak tag follower cik siti
anda da ditag..jangan malu2 untuk join k...^_^


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...