imagination~~~ | Cik Siti

Tuesday, 25 January 2011

imagination~~~

assalamualaikum dan selamat tengah malam....
korang pernah tak rasa macam cik siti rasa???
rasa apa???
rasa apa2 ja... (memang nak ketuk pala cik siti ni)....haish....
cik siti selalu la kan rasa benda ni....
bila cik siti makan something dan dalam masa yang sama katakanla cik siti tengok rancangan masakan, cik siti akan rasa apa yang orang tuu tengah masak....hahahah...
contoh, cik siti makan meggi,


ala,meggi yang tak seberapa ni....
tapi bila tengok rancangan masakan, meggi ni boleh bertukar jadi




bergantung apa yang orang dalam tv tuu masak la....hehe...

apa la cik siti ni......kempunan sampai tahap macam tuu sekali....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...