nasi kangkang | Cik Siti

Thursday, 27 January 2011

nasi kangkang

walaweyh...
kita dok dengar nasi kangkang bini buat kat laki....
1st time aku baca news ni...
maid buat nasi kangkang untuk majikan....
haiya.....ini pun ada ka???
tapi benda ni tak berlaku kat msia....jadi kat hongkong....
tapi aku tak pasti la kat msia berlaku ka tak....
sebab apa dia buat cam tu??
sebab dia nak merapatkan hubungan dia dgn majikan dia yang tak baik.....
jom tengok SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...