BLOGGER GEGARKAN U | Cik Siti

Saturday, 15 January 2011

BLOGGER GEGARKAN U


jom kita gegarkan u!!!bersama en.ben
aku belajar dekat kolej swasta,penang....
nama kolej : allianze college of medical sciences....
tengok nama kolej pun da tau kan, aku ni pelajar medic...
baru first year...tapi da sem kedua....
aku amik kos, degree in medic...
sebab apa aku amik jurusan tuu??
mula2 aku nak jadi engineering, tapi ayah aku kata susah nak dapat kerja...so aku berbalik kepada cita2 aku masa aku kecik2...iaitu, nak jadi doktor.....
sebab ayah aku cakap, doktor senang dapat kerja....nak belajar tu yang susah....haish...apa2 ja la ayah....sekarang mah(nama timangan aku) dah pun study in medic....
cita2 aku???
sememang nya doktor la...takkan aku nak jadi engineering plak kot....
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...