manusia pokok atau tree man... | Cik Siti

Wednesday, 19 January 2011

manusia pokok atau tree man...

assalamualaikum dan salam sejahtera....
entry aku kali ni, aku nak cita tentang manusia pokok atau dikenali sebagai tree man....
tree man???ada ka??bira betul.....
tak percaya, jom kita tengok gambar2 kat bawah ni...
--
--


tengok tangan dia....agak2 macam mana la dia ni makan kan....
hampir kesemua badan dia macam akar pokok.....
ni penyakit ok....bukannya disebabkan pokok....tapi disebabkan oleh penyakit keturunan...
autosomal recessive...
dia disebabkan oleh uncontrolled HPV infection yang menyebabkan pertumbuhan scaly macules and papules....(alahai cik siti...semua ni medical term la.....haish..)
ni semua penyakit turun temurun tau.....penyakit yang diwariskan...
korang jangan ingat harta ja boleh diwariskan....penyakit pun boleh tau.......


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...