jelly sweets | Cik Siti

Thursday, 20 January 2011

jelly sweets


apa benda tuu???aih..takkan tak tau kot??? ni la nama dia jelly sweets....
dulu masa kecik2 aku tak suka makan.....tapi ada satu hari tuu, member aku suh aku makan...
aku try la satu...pergh....sedap kot....
sekarang ni aku selalu makan kat kelas....
sebab kat kelas aku tersangat sangat la mengantok....hahah

lecturer tengah mengajar kat depan, mata aku da tertutup...
aku tak la sampai tahap kritikal sampai nak letak kepala atas meja macam gambar kat atas tuu...
masa tu la baru aku nak menghargai katil aku...





best ni....dalam kepala otak ni, da dok pikir pasal katil...pasal nanti gi shopping nak beli bantal banyak2....baru sedap tido...
teringat katil yang empuk.....tambah2 kalau bau bantal and comforter tuu wangi..perghh...
lagi la...tido dengan lena nya....ahahah
boleh peluk2 bantal.....
sampai meja pun terasa macam katil...buku atas meja tuu terasa macam bantal.....sampai macam tuu skali......

p/s : esok cuti, aku nak gi shopping bantal banyak2.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...