mak cik karipap..... | Cik Siti

Friday, 14 January 2011

mak cik karipap.....

assalamualaikum...
kenapa entri aku kali ni mak cik karipap???
mak cik karipap tuu sapa???
mak cik karipap yang aku nak cita ni, bukan calang2 mak cik karipap.....kalau pelajar2 matrik, mesti da sinonim kan dengan mak cik ni....
huhu....
korang nak tau tak....mak cik karipap yang aku nak cakap ni, bukan manusia.....dia ni hantu...
haish....tak tau la betul ka tak....tapi kan, boleh dikatakan semua matrik ada cerita pasal mak cik ni.....sebab dia ni selalu jual karipap tengah malam....
macam mana dia jual???
ha, dia akan jual melalui tingkap.....tingkap kot.....hahaha...kalau sapa yang duduk dekat tingkat paling atas sekali tu pandai2 la pikir sendiri ye...macam mana mak cik tuu naik...
pakai tangga kot.....hahaha....
aku tak pernah ada experience lagi la...tapi ada gak kawan2 aku pernah kena....
diaorang stay up sampai kul 3 pagi....sebab nak study.....
sedang diaorang study, tiba2, 
tok tok.....(korang pergi ketuk tingkap umah korang)...ha, macam tuu la bunyi dia....bayangkan tengah2 malam....orang main tingkap...
apa korang akan buat????buka??
kalau buka tuu agak nahas la....tambah pulak kalau korang yang sememang nya duduk di tingkat 4......jangan la memandai bukak....
nanti ada orang tanya nak beli karipap tak???
tak ke susah korang...tak pasal2 tengah2 malam kena beli karipap yang ntah bila expired date dia......huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...