Jabatan Pengangkutan Jalan | Cik Siti

Thursday, 20 January 2011

Jabatan Pengangkutan Jalan

assalamualaikum dan salam sejahtera...
cik siti ni nak cita sal apa petang2 macam ni???
cik siti bukan selalu update time malam ka???
eyh,biar la cik siti nak update bila pun....kan hari ni cuti.....hehe....so, update la petang...malam nanti takut lupa plak apa yang nak tulis.....
kesian kat adik2 cik siti yang bersekolah pada hari ni...
kenapa sekolah plak??bukan cuti ka???
KEDAH tak cuti la....owh, baru cik siti engat...al-maklumlah...da jadi penduduk pulau pinang...
lupa plak...kedah tak cuti taipusam....
okok...
entry cik siti kali ni nak cakap sal JPJ....
tadi pergi la JPJ....
buat apa???
aish....nak pi renew lesen P...
baru sedar, da kena tukar lesen...pi sana, tgk2 da tutup...
sakit jiwa betul la.....esk ada kelas....
mak kata : pi ja la kelas tuu....nnt hari ahad kita p JPJ...
adeyh....takpa2..kalau polis or JPJ tahan, kata la mak yang suh pi gak kelas....
kita sememang nya tak leh ingkar cakap mak....kan kan...
hahahahaha....

p/s: jangan la bila nak berak baru nak korek lubang....jadi cam ni la.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...