kenapa melayu??? | Cik Siti

Monday, 10 January 2011

kenapa melayu???

assalamualaikum..
kenapa title entry aku kali neyh cam tuu???
okok...
korang pernah terpikir tak kenapa orang yang buang bayi tuu kebanyakan nya MELAYU??
kenapa ye???
betul tak apa yang aku tulis.....
mesti melayu....
korang pernah dengar tak kes orang yang buang bayi tuu CINA or INDIA???
TAKKAN!!
kenapa jadi cam tuu pun aku tak tau....haish....
dalam agama, ISLAM,BUDDHA,KRISTIAN dll, sex adalah diharamkan...tapi dalam dunia sekarang, da macam BERTUKAR plak...macam da jadi HOBBY remaja....
yang beragama ISLAM tuu lagi la...da la buat DOSA sebab buat sex sebelum nikah....ni, bila da MENGANDUNG....GUGURKAN kandungan....
dosa + dosa...bertambah tambah la dosa....
tak CUKUP GUGURKAN..ada yang sampai buang bayi tuu...apa salah bayi tuu yang korang nak buang/???yang korang nak bunuh??? korang yang salah, napa nak HUKUM bayi yang tak berdosa tuu????
nasihat aku satu ja, kalau da buat salah, balik la ke pangkal jalan.....jaga bayi tuu....sebagai hukuman korang.....jaga bayi tuu leklok,jangan bagi dia jadi cam korang...korang sanggup tengok darah daging korang mati di sebabkan perbuatan korang sendiri??? HAISH....punya la kejam.....
renung renung kan la yea.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...