entry tengah hari buta....-_- | Cik Siti

Sunday, 2 January 2011

entry tengah hari buta....-_-

assalamualaikum...
hye readers....aku tau korang tengah wat pe tengah2 hari buta cam neyh...
mesti la
zzzzz
kan2???
hehe
aku baru ja balik dari lunch....erm....
entry aku ari neyh....
SENYUM...




yang neyh, cam iklan lip gloss plak...heheh


senyum secara paksaan takkan menjadi...

kalau korang nak tau la....
aku neyh susah sangat nk senyum kat org yang aku tak kenal....
ntah la sebab apa.....
aku rasa sebab gigi aku neyh macam rabbit...huhu
member2 aku cakap, kalau ang senyum mesti ramai laki nak kat ang...
huhu...
tuu tak kesah la...tapi aku nak ka kat diaorg....
hehehe....
so sekarang neyh aku blajar cara utk senyum....
senyum kan satu sedekah.....
bukannya niat aku blajar utk senyum semata mata nak suruh laki nak kat aku...
tapi aku nak berubah...
-_- ----------> ^_^
kan comel tuu...heheh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...