sirap | Cik Siti

Saturday 1 January 2011

sirap

continued....
semalam aku ada cakap nak post sal minuman kan.....ha, tengok la title aku tuu...
aku nak post pasal sirap....kepada sesapa yang tak tau sirap tuu apa, meyh aku nak bagi tau....
sirap tuu sejenis minuman yang color merah.....huhu....kebanyakkan kedai yang jual air sirap neyh, mesti sirap dia color merah....pergh....tgk pun sedap je....dengan ais dia letak....tambah2 kalau tengah2 hari cam neyh...sedap kot kalau minum.....favorite drinks aku sekarang ialah sirap...heheh......tp kan..bila dapat tau sirap tuu boleh menghakis organ dalaman contoh perut, aku da jarang minum......kaler dia tuu perghhh.....boleh menghakis kot....so, hati2 la ye.......


ha lagi satu nak bagitau....kalau korang yang suka makan super ring...

ha, ramaikan yang suka makan keropok neyh...aku pun suka seyh....
tp mak aku tak bagi makan benda neyh...
dia kata nanti dia lekat kat perut kita.....
keranya cam kaler dia tuu akan permanent kat perut kita....
korang bayangkan la perut + usus kita jadi kaler OREN.....
eeeeeeeee....
tapi...aku selalu gak curi2 makan....
dulu time sekolah rendah, aku da macam addicted kat keropok neyh....
^_^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...