exam | Cik Siti

Monday 3 January 2011

exam

assalamualikum guys....
weyh, aku baru je abes exam end of module....hehehe
engatkan boleh balik...
tapi tengok2, ada kelas pulak...haish...
ujan neyh...kalau tido memang best...perghhh......ada gap 2 jam....
hehehe...aku apa lagi...masuk library, on9 la....
kalau dulu waktu cam neyh aku mesti on9 FB....tapi sekarang tak dah......
aku wat entry untuk blog aku.....hahaha....
malam neyh aku engat aku nak mintak pandangan korang la.....tapi tak da apa2 la yang aku boleh bagi...sorry.....eyh...korang neyh tak gi kelas/kerja ka???
hari ni kan da start....tapi kalau aku yang family ada kat kedah....diaorang sepatutnya start sekolah semalam....tapi,hari ni plak baru start....
CUBA TEKA KENAPA???
hahha...
mesti la sebab MALAYSIA MENANG!!!
aku punya kolej, Malaysia menang, or kalah, sama ja....
mana ada dapat cuti pun....
ari jumaat ari tuu, semua orang masih tidur, aku and aku punya classmate, awal2 lagi da bangun...gi kelas.....
gi kelas HUBUNGAN ETNIK......budak2 u mesti tau kan.....heheh
ok la....aku nak blogwalking sat.....
bubye.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...