yeay!!!!! | Cik Siti

Saturday 1 January 2011

yeay!!!!!

assalammualaikum...
yeay!! da masuk NEW YEAR!!!!
2011...
tapi new year aku...hurm....
macam besa ja...
sedeyh....
2010...
banyak sangat benda yang jd....
memang diluar jangkaan.....
banyak sedeyh dari gembira.....
bahagia and derita sama banyak.....huhu....
mcm2 la.....
new year eve....
tak leyh celebrate ngan my honey bunch...
dia marah kat lagi...huhu...
i'm sorry dear.....
wanna wish u happy new year......

eyh korang tak gi celebrate new year ke???
if aku nak celebrate new year pn, aku aklan g penang...kat island la...
near queensbay...
tuu tempat first aku celebrate new year ngan dia...last year...hope dia engt lagi


tyme tuu femes ngan lagu selagi ada waktu....member2 dia nyanyi...
tyme tuu dia jadi org record video ja...hehe
sebab tak reti sangat men guitar....

^_^
rindunya tyme tuu.....n sapa2 yang sambut birthaday dia 1 January 2011...
happy birthday ya....
aku da tak rajin tulis blog neyh...sbb aku ada exam isnin ni....
then aku sambung la balik...
tiap2 hari aku tulis keyh....sampai korang jemu baca....
:-p
sekali lagi aku nak cakap...
aku neyh blogger baru...
so tak pandai nk post entry...
or
nak make up aku punya blog cantek2........
aku buat simple as possible.....sebab aku tak mau nanti bila korang nak blog walking kat blog aku tak jd gara2 page jadi lembab.....
aku nak sambung study balik k.....kalau jap lagi aku larat, aku sambung lagi k.....
^_^
bubye.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...