Perlukah Semua Benda nak Bagitau? | Cik Siti

Saturday 21 June 2014

Perlukah Semua Benda nak Bagitau?

Assalamualaikum

How's ur day today? I hope everything turn up just fine....cheeehhhh...speaking orang putih konon....padahal baru lepas makan durian kat balik pulau, pulau pinang jah....bukan makan western pun... =_="

ok, meh nak tanya korang....perlukah kita bagitau almost everything yang kita buat kat dalam Facebook, Instagram or Twitter???

aku dah perasan minah ni lama dah....tak perlu aku mention nama dia dalam entry ni kot....sapa yang buat, dia paham2 sendiri lah kan....

cuba korang bayangkan, almost every hour dia akan update picture, and then bagitau dia ada kan mana segala...tengah buat apa segala....kecuali masa dia pergi toilet...itu tak pulak di update nya...sampaikan aku boleh tau la kat mana tempat almost everday dia lepak...depan rumah dia macam mana...dah boleh hafal kot...ok, itu hyperbola...aku tak hafal pun....cumanya nak menunjukkan yang dia almost hari2 snap pic depan rumah sebelum pergi mana2....

orang mesti cakap aku stalk dia kan kan kan....actually not!
korang bayangkanlah, scroll kat News Feed Facebook, ada ja post dari dia...bukan satu...tapi dalam sekali aku buka FB tu, ada la dalam 5 post dari dia....

pastu aku lari buka Instagram pulak...scroll punya scroll...ada lagi....lepas satu post, bawah tu ada lagi.....well2....banyak ngat aih....nasib baik Twitter aku tak follow dia.....kalau tak, memang hariku dipenuhi dengan kehadiran mu, sayangku....lalallala


aku macam, "KO NI TAK DAK LIFE KA? ASYIK SNAP PIC, POST SANA SINI"
benda ni pencuri, perompak memang ar suka tengok....tau dah kat mana minah ni selalu lepak, rumah dia kat mana...dia ada tak kat rumah...keluar dengan sapa...walaweyh....dah macam diari dia dah kat Facebook tuh...

yeah....memang Facebook dia, account dia....tapi agak2 la kot sampai macam tu sekali nak post....it's for your own good la...kalau jadi apa2 nanti, susah.....

by the way, apa pendapat korang dengan situasi ni?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...