PALAZZO MURAH | Cik Siti

Friday 6 June 2014

PALAZZO MURAH

Assalamualaikum

disebabkan aku ni jenis penggemar palazzo, so aku pun nak share la minat aku dengan korang....korang yang tak pernah pakai palazzo...or baru nak berjinak jinak pakai palazzo...boleh la membeli palazzo yang banyak warna kat aku....

palazzo yang aku jual ni, kain dia tak panas....lagipun palazzo ni kan besar..so angin masuk sepoi sepoi bahasa ja...tak dak la ketat sampai susah bernafas macam jeans....bila jalan ja...seluar ni flowy-flowy macam pakai skirt....u know what i mean? ala, mengerbang ngerbang ditolak angin....hee

tak perlu iron pun macam sesetengah seluar slack....

Free size

Lycra

1pc = RM39.90 including postage
5pc = RM35.90 each including postage
10pc = RM29.90 each including postage

* boleh campur-campur warna
* Monday every week will pos the parcel
* make sure u order before Sunday every week

kualiti dijamin ok!







korang boleh pakai palazzo ni dengan blouse or t-shirt....memang senang nak menggajayakan palazzo ni....

tak perlu ragu-ragu...sebab aku pun pengguna macam korang jugak....kalau tak elok, memang aku tak jual...sebab customer mesti tak suka.....i know that feeling maa.....so, sekarang aku dah jual, aku nak yang terbaik untuk customer aku...

interested? SMS me 0123014118 (siti)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...