Blogger Template SEO friendly | Cik Siti

Monday 16 June 2014

Blogger Template SEO friendly

Assalamualaikum

dalam masa 24 jam ni, kalau korang perasan..kalau korang perasan la kan..maybe korang tak perasan...sebab korang tak stalk pun aku punya blog.....tapi aku nak cerita jugak la....dalam masa 24 jam ni, lebih kurang 10 kali aku tukar template blog.... =_="

ini semua nak SEO friendly kononnya....haish...daripada satu web site ke satu web site aku cari blogger template yang SEO friendly....kebanyakkanya semua aku dah try....tapi alamatnya semua tak owner friendly....

template dah cantik..tapi bila nak edit letak HTML, payah pulak nak lekat....nak tukar itu ini bagai....haish...memang remeh betul kerjanya....

last2 aku buat sendiri pakai blogger template yang dah disediakan...buat sesimple yang boleh....nak letak itu ini ikut suka kita...senang kerja...tak banyak sangat main dengan HTML....


kalau korang nak try guna SEO friendly blogger template, try la search kat google....try la rasa macam mana susah nya baca HTML yang ntah apa2 tu.....kalau korang pandai baca bahasa komputer tak pa la...kalau orang macam aku ni..memang tak pandai baca bahasa komputer...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...