Kuatkah aku? | Cik Siti

Saturday 21 June 2014

Kuatkah aku?

Assalamualaikum

Kuatkah aku? itu yang selalu kawan-kawan aku cakap...seriously, SELALU okeyh

well actually aku tak kuat mana pun...cuma, bila ada problem, sedih, confuse, or apa2 ja lah...aku akan selalu ingat, Allah ada.... masih ingat tak entry yang INI?

ha..dalam tu ada maksud-maksud ayat Al-Quran...baca la...insyaAllah korang akan tenang dan redha apa yang terjadi

ouh, by the way...jangan masa sedih, susah ja baru nak ingat Allah...bila senang kita lupa...kita lalai....Allah sentiasa ada dengan kita...susah senang kita....


 senyumlah wahai sahabat....tabah dan sabarlah menghadapi ujian terhadap dirimu...sesungguhnya, disebalik kesedihan dan kesusahan yang di alami, akan adanya kemanisan di situ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...