segmen : AKU BENCI ROKOK!!!!! | Cik Siti

Tuesday, 22 March 2011

segmen : AKU BENCI ROKOK!!!!!

ni segmen yang aku join dari blog en.ben...
wah...da lama aku tak join segmen yang en.ben buat....
kali ni aku nak join gak...sebab aku tersangat sangat benci orang yang merokok...


KENAPA AKU BENCI ROKOK???
sebab aku tau rokok tuu bahayakan kesihatan...sebab rokok tuu lebih kurang macam dadah....eleh, rokok dengan morphine sama ja.....kalau dadah tuu haram....so, rokok tuu pun haram la....apa kejadahnya bakar rokok....baik kau bakar duit ja....sama jugakkan...tak payah susah payah abes kan minyak motor/kereta semata mata nak pergi beli rokok kat kedai pak mat tuu....
korang tau tak secondary smoker tuu lagi cepat mati???
tau tak???aku benci orang yang isap rokok depan aku...tak kira la, dia duduk belakang ka, tepi ka....asal asap tuu kena muka aku, aku akan buat muka tak puas ati kat mamat/minah2 yang isap rokok tuu....macam nak bagi penumbuk ja kat diaorang....
korang tak rasa ka isap rokok tuu membazir???macam bakar duit.... da la bakar duit....dapat penyakit plak tuu...bila sakit, nak kena pakai duit....buang duit ja..haish....
kalau tak menyusahkan orang tak pa la...ni tak....nak beli rokok,pinjam duit orang....kata tak dak duit nak makan la....orang pun kesian..bagi la duit...tgk2 beli rokok....dush2 gak kang....bila sakit pun menyusahkan orang gak..kalau sakit mati terus tak pa la gak.. ni sakit, kena beli ubat la....kena masuk hospital la...

ok,da cukup 100 kot perkataan yang aku tulis tuu...

pesanan aku untuk perokok sedunia,dan bakal merokok....
pastikan anda mempunyai simpanan di dalam bank sebanyak RM1,000,000 dan diwasiatkan kepada aku...kalau tak dak simpanan banyak tuu, tolong la jangan isap rokok dan berangan angan untuk isap rokok...

pendapat aku bagi orang yang merokok???
pendapat aku la kan....orang yang merokok ni akan berhenti jugak merokok.....
kalau nak tau, sebanyak 5,000 orang seluruh dunia berhenti merokok dalam masa setahun.....sebab diaorang mati disebabkan merokok....(huh, padan muka!!)

ok...itu je....

p/s : kalau nak mati awal, tolong jangan tarik orang lain sekali....aku tak kesah pun kalau korang nak mati awal...tapi, aku habaq siap2 la...aku memang tak cukup pahala lagi untuk mati awal....
kalau korang da cukup pahala, so, 
silakan mati awal!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...