contest menipu... | Cik Siti

Thursday 31 March 2011

contest menipu...

assalamualaikum dan selamat tengah hari...
haaadddooooiiiii(keluhan yang sangat panjang di situ)
aku cakap awal2, entry aku ni bukan aku nak wat contest or mempromosikan contest sapa2....
aku just nak menyuarakan rasa tidak puas hati aku....maybe aku ja kot yang rasa benda ni....

pernah tak korang rasa macam di tipu???
kalau nak wat contest just untuk merapatkan silatulrahim dan tiada hadiah yang akan diberikan....so, namakan ia sebagai segmen..jangan diletak perkataan contest da la menjanjikan wang tunai perrrrggghhhh...banyak nak mampos...bagi aku la....
mau tak nya sampai beratus ratus orang join contest tuu.....
kalau masuk hari ni da nak masuk 2 bulan tarikh contest tuu tamat....khabar berita langsung tak dengar sal contest tuu....tapi blogger tuu update je blog dia...tapi tak de pun batang hidung yang pemenang contest tuu akan diumumkan...

aku bukannya mata duitan ka apa....tapi, bila da janji kan sesuatu, tunaikan...jangan janji tinggal janji...patut la Tun Dr Mahathir kata janji melayu tak leyh pakai....

p/s: nak wat contest, wat elok2...tak payah menghamburkan janji2 palsu....

2 comments:

  1. Contest ape ek? Huhuhu.. Sabo je lah.. Maybe empunya blog tu lupa kot.. Yelah buat contest sampai sebulan 2 baru nak tutup camtulah jadinya..

    Entry Terbaru : Perkara Yang Tak Perlu Ada Dalam AF9

    ReplyDelete
  2. Totally agree with u..so now saya pun dh malas nak join apa2 contest due of this reason lah..

    buat contest semata nak up trafik blog sndiri..pastu..senyap!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...