mandi~~also known as taking bath.... | Cik Siti

Sunday, 27 March 2011

mandi~~also known as taking bath....

assalamualaikum dan selamat malam....
entry aku untuk malam ni....
tentang mandi....mandi junub kah???
bukan bukan...ini bukan mandi junub....mandi kerbau pun bukan....
ini mandi harian....ala, mandi yang korang tiap2 hari mandi la....haish....
eyh, ataupun korang mandi 2 hari sekali???hurm....apa2 ja la kan...asalkan mandi...jangan tak mandi suda...nanti bau kambing...bekkkk bekkkk....



aku ni suka sangat mandi....tapi aku akan kerap mandi bila aku balik umah aku...
bukannya kat hostel aku tak dak air nak mandi...
sebab apa???
sebab kat umah aku ada water heater(perghh..takkan nak bagitau kot?? biar la kat aku...aku tak rasa benda ni sebagai isu besar pun).....
aku memang suka mandi air panas....
tambah2, bila hari ujan....lagi lama la aku lepak dalam toilet tuu(tak elok duduk dalam toilet lama2....sebab toilet tuu tempat syaitan)
sekali boleh dikatakan 4 kali sehari aku mandi....paling minimum aku mandi, 2 kali sehari.....
korang mandi berapa kali sehari???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...