no woman should die given life... | Cik Siti

Wednesday, 9 March 2011

no woman should die given life...

assalamualaikum dan selamat petang...
korang baca sat title entry ni....

"no woman should die given life"

mesti korang cakap, apa cik siti merepek ni...
betul tak???
ok...
korang tau tak apa yang aku maksud kan berdasarkan ayat kat atas tuu???
wanita tidak patut mati apabila melahirkan...
ntah la...betul ke tak apa yang aku translate tuu..tapi macam tuu la kan...
kalau korang nak tau, kebanyakan wanita mati sebab melahirkan...
orang cakap tahap kesakitan tuu adalah tahap yang kedua selepas mati...
betul ke?? aku pun tak tau...sebab aku belum merasai nya lagi....
bila wanita tuu melahirkan bayi dia...terhapus la dosa2 dia....
wah..best kan jadi perempuan...
kalau perempuan, dia da jadi ibu semasa dia mengandung bayi tuu lagi...tapi kalau lelaki, dia akan jadi ayah bila dia da dapat anak...beza ouh....

berbalik kepada tajuk aku tadi...memang la tak patut seseorang wanita itu mati ketika hendak melahirkan anak..tapi kita sebagai orang Islam...kalau tuu da memang ketentuan Allah SWT, nak buat macam mana kan...kita redha ja la....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...