isap dadah, or i should say drug abused | Cik Siti

Wednesday, 2 March 2011

isap dadah, or i should say drug abused

entry ni sambungan daripada entry sebelum ni...
memang la dalam ubat2 kita ada dadah..but ubat tuu ada dose dia...
tak dak la sampai tahap merosakkan kita...

mak aku kol......
(mak dah masukkan duit...jangan dok membazir....)
baik la mak....

sambung balik...
aku tulis isap dadah sebab aku nak bagi macam sama dengan isap rokok....
isap rokok, isap dadah...
takkan nak tulis penyalahgunaan rokok kot???
hahha...
tak ke pelik bin ajaib??
(eyh kau ni cik siti, macam mana kau tau pelik ni lelaki??)
hahha
sengal!!

tuu je kot apa yang aku nak tulis...hehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...