mayat da sampai!! | Cik Siti

Wednesday 23 March 2011

mayat da sampai!!

assalamualaikum dan selamat malam....
aku lupa nak update benda ni...actually benda ni sepatutnya aku update semalam....

kalau tengok title entry ni, pergh...excited ja aku cakap sal mayat....
sembang sal mayat macam sembang pasal biskut...tuu la komen2 yang aku dapat....haha
actually mayat ni untuk di dissect oleh aku dan semua budak MD batch aku kat ACMS..
ops, lupa plak...AUCMS....
mayat2 ni semua sampai 22 March 2011.....wow....first batch yang dapat mayat sendiri....
sekali dapat. 10 mayat kot....perghhhhh.....



mayat2 ni naik MAS ok....aku sendiri pun jangan kan naik MAS....naik AirAsia pun belum tentu boleh lepas....dalam kontena tuu ada 10 keranda.....banyak gila kan...actually mayat2 ni di beli kat Philippines....nasib baik lecturer aku ada contact kat sana....
sebab apa beli kat Philippines??sebab mayat2 Philipines murah..hehe
tuu yang boleh dapat sampai 10 mayat....
group 1st yang dapat dissect mayat ni, ari jumaat nanti....wow...can't wait meyh....
aku tengok masa ni ja...masa diaorang buka kotak kayu tuu aku tak tgk pun....member2 aku kata, coffin dia cantik...tak tau la cantik macam mana.....
dengar kata mayat ni, prisoner dekat Philippines....ntah la...yang pasti nya semua mayat tuu adalah lelaki.....

wish me da best ok masa dissect nanti...tak mau la demam lepas  dissect tuu...
^_^

1 comment:

  1. sape nk join contest n mnang hadiah lumayan leh la click cni ;) http://penglipurlarafasola.blogspot.com/2011/03/april-fool-photo-contest.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...