babi tak salah apa pun.. | Cik Siti

Wednesday, 2 March 2011

babi tak salah apa pun..

assalamualaikum dan selamat malam...
ni entry last dari cik siti untuk malam ni...
korang mesti pantang dengar perkataan BABI kan??
kan kan??
babi tuu tak dak salah pa pun....
tak berdosa pegang babi....kalau pegang, kena samak...sebab babi tuu ada banyak kuman....
kalau korang marah2 kat orang tuu, mesti perkataan babi yang keluar...tak pun anjing...betul tak??
kenapa ye??
erm...kenapa bukan tenggiling ka kura2 ka??
tak pun harimau??
babi tak leyh makan sebab dia ada banyak kuman....
sesuatu benda yang terjadi mesti ada hikmah nya...
babi tu tak mintak pun lahir kat dunia ni untuk jadi babi...
kalau babi tuu boleh cakap, mesti dia nyanyi lagu ni..

"tidak ku duga lahir ke dunia..tidak ku duga menjadi babi...tidak ku pinta kasih dan manja...tidak ku rayu bantu simpati..."

hahha...ok la
gud nite...cik siti nak tido da...
kroooh...kroooohh...

p/s : cik siti tak berdengkur ok time tido..(mcm mana kau tau kau tak berdengkur?? haha)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...