tuala wanita~ | Cik Siti

Sunday, 6 March 2011

tuala wanita~

assalamualaikum dan selamat pagi..
korang bangun ka tak lagi ni???
apa??!! tak bangun lagi??
haish...
tak pe la...nanti bangun, baca entry cik siti ni tau...

cik siti nak cakap pasal tuala wanita...
korang yang laki tuu tau tak apa itu tuala wanita???
hahahha
ye la...yang benda tuu la....

korang nak tau tak...masa darjah 4 hingga darjah 5 dulu, kan ada belajar pendidikan jasmani...
adalah satu topik ni dia cakap pasal tuala wanita...
korang nak tau tak apa yang cik siti ingat???

cik siti ingat, kalau baligh kena beli tuala khas untuk wanita...(pala otak ang la cik siti...)
hahaha..
sebab namanya "tuala wanita"...
sapa suh dia letak perkataan TUALA...
terasa macam towel yang aku dok pakau lap badan lepas mandi ja....
TUALA WANITA = women towel...
dush dush kat muka kau cik siti!!
punya la sengal....
plus, ada ka patut aku p tanya kawan aku...

cik siti : weyh, nanti kalau period, kena beli tuala baru ka??
H : ya la....kalau ang period, ang kena terus bagi tau kat mak ang suh beli tuala wanita...
cik siti : la..napa??pakai tuala lama tak leyh ka???
H : haish...mana boleh....

hahahahha...
kebengongan sikit masa kecik2 dulu...
^_^



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...