bila hati sudah tiada | Cik Siti

Tuesday 22 March 2011

bila hati sudah tiada

assalamualaikum dan selamat pagi...
aku sedih...aku da tak dak perasaan.......
maybe ni dugaan hidup...
tapi aku da serik...
cukup la tuu

bila suatu hari aku da tiada perasaan langsung dekat kau...
bila suatu hari diri ini bukan diriku....
bila suatu hari diari cintaku menjadi diari sengsaraku...
bila suatu hari hati ini melupai dirimu....

ingatlah bahawa, kau penyebabnya...
ingatlah bahawa aku pernah diduai oleh seorang yang bergelar pencinta wanita...
ingatlah bahawa kau lebih mementingkan kawan dari diri aku..
ingatlah bahawa aku da serik diperlakukan begini...

penting nya seorang kawan bagimu sehingga membelakangkan aku...
penting nya diaorang sehingga engkau membuat ku menangis saban hari....
pentingnya mereka bagimu sehingga engkau menghampa ku...
pentingnya mereka bagimu sehingga engkau sanggup menengking aku....


p/s : aku takkan menangis untuk engkau wahai insan bernama lelaki...
pentingnya kawan aku dari engkau...
i can do whatever u can do...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...