segmen meh berkawan dengan siput.. | Cik Siti

Tuesday, 1 February 2011

segmen meh berkawan dengan siput..

cik siti join lagi segmen yang dibuat oleh blogger..kali ni dari siput...
jom,sapa2 nak join...tekan SINI...

siput ni buat segmen sebab dia nak kenal dengan blogger2 lain...wah, bagus la siput ni....dia nak buat sesi perkenalan...hehe...
nama pena dia siput k...blog dia tak lambat macam siput pun tau...hehe
 aku nak perkenalkan diri aku...

nama aku Siti Fatimah bt. Idris...
nama dalam blog cik siti...(jangan main2...aku ada nama dalam blog tau...haha)
umur aku masih 19 tahun...haha...bulan 9 ni genap 20....walaweyh...da tak dak belas2 da....da masuk puluh....haiya....
jantina aku??korang rasa?? perempuan la....
aku still study...dekat Allianze College of Medical Sciences (ACMS)...
hobi aku paling best?? on9 plus baca blog orang lain....

kenapa aku join segmen ni??
sebab aku nak berkenalan dengan siput si blogger ni...hehe...tambah kenalan....


aku nak tag :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...