Pulau 'cendawan' | Cik Siti

Monday, 14 February 2011

Pulau 'cendawan'

assalamualaikum dan selamat tengah hari.....
exam da abes!!!
yeay!
hahah...
sedang aku menjawab exam tadi, aku teringat pasal pulau berbentuk cendawan...
aku tau pun adri cikgu aku yang mengajar geografi masa aku form 2....
nak tau tak pulau ni ada kat mana??
MALAYSIA....aku ulang sekali lagi...MALAYSIA k...
bukan france, bukan new zealand apatah lagi alaska....
pulau sipadan ni terletak di negeri Sabah...
korang bayang kan rupa cendawan....bahagian atas dia tuu adalah pulau manakal batang cendawan tuu ada kat dalam laut....

 ni plak resort yang ada kat situ...cantik kan??

sapa tgk cita DUYUNG?? kat sini la diaorang berlakon...

for more info..click here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...