rambut kering?? | Cik Siti

Sunday, 27 February 2011

rambut kering??

assalamualaikum dan selamat malam....
member2 aku selalu basahkan rambut tiap2 hari....
maksud aku tuu, basahkan rambut dengan menggunakan shampoo....
tiap2 hari pakai shampoo....
haish....
shampoo tuu kan bahan kimia...
apa akan jadi kepada rambut dan kulit kepala korang kalau korang letak bahan kimia kat kepala korang tuu tiap2 hari???
mau tak botak kepala tuu??

tak pun kering je rambut tuu..tak bermaya la.....
lain la kalau korang punya kepala tuu memang bermasalah dengan minyak....so, yang tuu, kena la basuh tiap2 hari dengan shampoo...
kalau tak, mau nya terkumpul minyak kat kepala tuu sampai boleh buat untuk deep fry....
hahhaha...
and lagi satu...pakai la conditioner ngan perapi tuu....
ha, yang laki plak....tak reti2 nak basuh rambut ka??
kaum laki memang kena....WAJIB basuh rambut tiap2 hari....sebab diaorang ni suka pakai gel la...wax la....apa macam benda lagi la....lepas pakai tuu, jangan la lupa basuh....
ada satu hari tuu, aku ada la usha sorang mamat ni punya kepala...
gila arh!!!!!!!!
kepala dia ada banyak gila habuk (maybe dandruff kot) hahah....
alahai....kalau tau kepala ada dandruff, tolong la pakai shampoo anti dandruff....
muka bapak punya handsome....tapi rambut.....hahah...
tolong la jaga rambut tuu k...
kalau perempuan rambut tuu mahkota...
kalau lelaki plak apa ye???
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...