dipaksa untuk senyum! | Cik Siti

Friday, 4 February 2011

dipaksa untuk senyum!

assalamualaikum dan selamat petang...
dah pukul 4 petang....hari jumaat (4 Feb 2011)
cepatnya masa berlalu....lagi 2 bulan aku nda final....huhu...
ari ahad ni da kena balik hostel...
korang ni suka senyum tak???
senyum kat semua orang dan bukan kat orang yang kita kenal ja...
aku agak susah nak senyum kat orang yang aku tak kenal...ntah kenapa..
kecuali kalau orang tuu senyum dulu kat aku...baru la aku senyum balik....
"i dun make my first move...i always make second move"
hahah
merepek la cik siti ni...
okok...
bagi yang tak suka senyum macam aku ni...and bagi yang suka senyum secara terpaksa....
dan nampak sangat senyum tuu tak ikhlas....sekarang da ada alat bagi membantu kita senyum...
hahah
tak percaya, tgk ni...


pakai elektrik kot...
tak sakit ka/??
haish...belum cuba, belum tau kan....
hehe
jom tgk SINI
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...