betis,paha,muka,hati?? | Cik Siti

Tuesday, 1 February 2011

betis,paha,muka,hati??

assalamualaikum dan selamat pagi buta.,...
haha...eyh...korang tak tido lagi ke??
korang buat apa pagi2 buta ni???
eyh, aku tanya orang...aku ni, apa yang dok buat pagi2 buta macam ni??
tak reti tidoq ka???
haish...
aku study meyh....nak catch up balik apa yang aku tertinggal masa lecturer terang minggu lepas...
kau tak masuk kelas ka cik siti oii??
eyh, masuk la...cuma pikiran , aku da antar balik umah...tinggal jasad semata mata..haha...
walaupun aku ni boleh dikatakan selalu gak balik rumah....tapi aku memang excited terlebih bila nak cuti...tambah2 cuti seminggu ni...hehe....wow...best2....

okok...berbalik kepada tajuk entry aku....
khas buat lelaki la entry ni...
okok...kaum2 lelaki sekalian....cehhh...
antara 
1. betis
2. paha
3. muka
4. hati

mana korang akan pilih untuk dijadikan teman hidup korang sehingga ke akhir hayat??


bagi aku la kan.....
kalau lelaki yang pilih betis tuu, lelaki tuu hanyalah nak berseronok dengan perempuan tuu...

kalau lelaki tuu pilih paha, dia nak memuaskan nafsu dia...

kalau yang pilih muka, yang ni plak mesti dia nak sedap mata memandang ja...

kalau yang pilih hati tuu, memang terbaik la....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...