aku seorang pembunuh | Cik Siti

Thursday, 24 February 2011

aku seorang pembunuh

assalamualaikum dan selamat malam....
sakit ati aku ni dibiarkan seketika...
aku nak cita pasal aku seorang pembunuh...
bukan sebab aku sakit ati aku membunuh okeyh!!
jangan salah sangka plak....
percaya tak koranng tengah baca blog seorang pembunuh???
percaya tak kalau aku cakap yang korang tuu pun pembunuh??????
ha??
tak percaya??
PERCAYA la!!!
pernah tak korang membunuh nyamuk??mahupun semut??
tipu la kalau tak pernah....korang bangun kejap....
tuu, tengok...ada semut kan...kan kan???
hahahha....
tak pun masa korang bangun tidur, cuba tengok kat tepi tangan tuu, mesti ada nyamuk...
ada yang paling best, ada ulat gonggok...
hahaha...
so, apa yang aku nak cakap kat sini, semua orang pernah membunuh ok....kecuali baby yang baru lahir.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...