now we can eat nikon D90! | Cik Siti

Tuesday, 8 February 2011

now we can eat nikon D90!

assalamualaikum...dan selamat malam.....
korang tau tak apa tuu D90???
ala camera DSLR tuu la...
yang remaja2 sekarang tengah gila2 kan tuu......
cantik ouh dia punya effect.....(sambil menongkat dagu and memikirkan bila la aku nak dapat sebuah DSLR macam tuu)

ahaha... berbalik kepada tajuk di atas...
eyh, boleh ka makan D90 tuu???
la, korang ni...aku yang tak pakai D90 tuu pun tau...boleh makan la....
korang try la makan....perghh....(macam pernah try je cik siti)...aku tak pernah try k.....sebab aku kan tak ada D90....

korang mesti tak caya kat aku kan....
hurm...ok..tak pa la....
nak merajuk sebentar....

--
--
--
5 minit kemudian....

tak percaya gak???!!
ha, tengok ni....

 ha, kan aku da kata...tak nak percaya sapa suh!!!

kek D90..sapa kata tak leyh makan???

p/s : tak dapat D90 pun tak pa la....asalkan dapat makan kek D90.....hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...