cik siti dengan limau mandarin | Cik Siti

Thursday, 3 February 2011

cik siti dengan limau mandarin

assalamualaikum dan selamat tengah malam na adik2 sekalian....
sapa tau buah apa ni??
ni la buah limau mandarin....bukan limau hokkien mahupun limau inggeris....
limau ni la feveret cik siti...ahaha....
kalau limau ni ada kat tangan aku, jangan kan sebijik, 3 bijik aku sapu....hahaa....
tuu sekali makan k....
kalau 3 kali makan dalam sehari, kiranya 9 bijik la cik siti telan....
ops...
aku bukannya tak suka limau lain...suka, tapi kurang sikit level dia..
sebab aku rasa limau mandarin ni rasa dia juicy...
more juicy inside keyh....
tabiat cik siti kalau makan limau ni...
korang rasa2 apa tabiat aku??
1st, aku akan basuh dulu limau ni..then baru la kopek dia punya kulit...
mana la tau..kot2 depa sembuq racun..pastu korang tak basuh, makan sekali ngan racun tuu...
second, aku akan buang yang kaler putih tu...apa orang panggi eyk....erm...ala, yang kaler putih serabut tuu....apa tah...aku akan buang sampai licin....
pastu aku akan gigit atas tuu...kalau korang perasan bahagian atas tuu cam keras sikit kan...hehe...aku gigit, then buang....kalau masa aku kecik2 dulu2, aku siap pakai gunting lagi buang...haha...
pastu buang bijik...
last but not least, makan la.....pergh....memang menikmati betul aku kalau makan limau ni....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...