Contest : Ich Liebe meine familie | Cik Siti

Saturday, 5 February 2011

Contest : Ich Liebe meine familie

assalamualaikum dan selamat malam...
susah benor nak menyebut tajuk entry malam ni...haha...
tergeliat lidah cik siti ni...
okok...
pada malam yang sunyi lagi tenang ini...cik siti nak join contest yang da di tag oleh si siput....
hehe...
selepas berjam jugak cik siti bertarung untuk dapatkan berukband dari puan emak, akhir nya dapat gak...streamyx kat umah ntah napa tak leh pakai...
nasib baik puan emak da nak tidur....kalau tak, tak dapat la cik siti on9 malam ni...
puan emak suka tengok cita korea,ni semua sebab adik2 cik siti ajak dia join skali tengok cita korea...

okok...berbalik kepada topik asal...
korang nak join tak??
jom2...klik SINI 

aku ni baru ja balik dari gi makan ngan family kat sushi king...
makan besar la tadi...
hahah


ni mak cik siti...masa ni kuar makan kat pizza hut...ladies day...ahhaha....adik beradik cik siti yang perempuan ja kuar....ngan mak

ala, tak clear plak...ni pic cik siti ngan adik second cik siti...
masa ni kitaorang gi melancong kat Germany...with our dad...puan emak tak ikut...atas sebab2 tertentu....

ni pun dekat pizza hut lagi...
three sista!!
from left, cik siti, 3rd sis, 2nd sis...
orang kata muka kitaorang mcm photostat...hahha..betul ka??

ni masa wedding cuzzie....

okok...suda2 la tuu eyh...hehe...
sekarang cik siti nak tag....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...