durian yang pelik! | Cik Siti

Friday, 11 February 2011

durian yang pelik!

assalamualaikum dan selamat pagi semua....
sapa kat sini yang suka makan durian????
semestinya AKU!!!
tapi aku reti makan ja...tak reti buka kulit dia pun....eyh, orang paggil buka kulit durian ka???
ntah la....bagi aku, asalkan boleh makan suda la....hehe...
korang reti buka tak???
aku nak mintak tolong bukakan...ehhe.....

pernah tak tgk orang buka kulit durian macam ni??

ahahah...
this picture credit to baik punyer...
walaweyh....sampai potong bijik durian....lagi susah ar nak keluarkan....
tapi ni memang first time aku tgk durian yang di potong sebegini rupa....
tuu ja kot entry kali ni....malam nanti cik siti post lagi...insyaAllah...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...