Selamat Hari Raya | Cik Siti

Monday, 28 July 2014

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum

Nothing much that I want to say in this entry. Just wanna share my Hari Raya pictures (same like u all)

Atas ni gambar di pagi raya selepas selesai Solat Sunat Hari Raya Aidilfitri


yang ni pulak gambar di petang hari. Orang tu datang raya rumah kiter la. Hahaha. Perut buncit tu tak dapat disembunyikan lagi. Dia ni memang suka sangat buat muka. Tak tau nak cakap macam mana dah. Kiranya ni ja la gambar raya aku dengan dia.

Tak banyak sangat gambar yang sempat di snap. Sebabnya menjaga adab2 berkunjung ke rumah orang. Segala jenis gadget disimpan rapi dalam handbag.

Di kesempatan ini, aku nak ucapkan,
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ^^

So, how's your Raya my friends?

P/s : Raya kali ni tak berapa nak meriah sangat. Cumanya ada berita yang mendebarkan jantung aku. Cerita itu akan dicerita kelak. Bukan esok dan bukan lusa. InsyaAllah dalam tahun 2014 jugak. =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...