Penghantaran Khas Bulan Ramadhan menggalakkan umat Islam meninggalkan puasa | Cik Siti

Monday, 14 July 2014

Penghantaran Khas Bulan Ramadhan menggalakkan umat Islam meninggalkan puasa

Assalamualaikum

tengok gambar di atas betul-betul.

Penghantaran Khas Bulan Ramadhan Domino's Pizza
sah dari 11 pagi hingga 5 petang

apa pendapat korang? adakah 11 pagi tu masa orang hampir berbuka?? Aku rasa waktu tu pun masih ramai dok berkuak lentang atas katil lagi kan. Waktu tu mesti perut tak berasa lapar lagi sebab dah bersahur pagi tadi (melainkan yang tak bersahur, memang masa 11 pagi tu la perut dah mula berkeroncong)

apa motif Penghantaran Khas Bulan Ramadhan ni? Is it reasonable to put the time 11 am? ka Penghantaran Khas Bulan Ramadhan ni untuk yang non-muslim?

or maybe untuk kami-kami orang perempuan yang sememangnya uzur? (Think positive)

what do you think?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...