Perihal Nasi | Cik Siti

Wednesday 2 July 2014

Perihal Nasi

Assalamualaikum


jemput makan

lauk macam ni la aku teringin nak makan selama seminggu, lepas tu dah muak...makan benda lain pulak....opss, aku memang suka makan kicap....bila ada sup, aku akan letak sikit sos tomato...dah memang tabiat aku...dari kecik, sampai la dah berumur 23tahun.....kicap is my favorite....

sejak kebelakangan ni, aku memang suka sangat makan nasik...sebab beras dia sangat sedap....rasa macam sticky2...pastu wangi plak....jenama apa ntah mak aku beli...tapi memang sedap gila la....

dah addicted kat nasi tu sampaikan pukul 12 tengah malam pun aku pergi dapur, cari nasik then goreng telur dadar....kicap tu memang haruslah....hee

tapi bila pikir2 balik...better beli beras yang tak berapa nak sedap....dengan itu, aku akan makan nasi sikit saja....tak macam sekarang....asyik2 dok mengidam nak makan nasik....tak sabar nak tunggu masa sahur jap lagi...makan nasik ni lagi...nyummy

p/s : makin bolat lah ciksiti bulan ni....

5 comments:

  1. nanti share brand beras apa... macam best je untuk gemokkan badan.... haha... badan Sha kurus kering... nak gumokkkkkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau dah brand dia....jasmine sunwhite..packaging warna pink

      Delete
  2. suka makan nasi nooo. tak boleh buat apa. tapi kalau rajin makan kurma pun baguih

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurma pun suka makan jugak...kurma tu dah jadi macam gula2 dah...setiap kali lepas makan nasi, akan cari kurma...kiranya mcm dessert la...hee

      Delete
  3. same la fav. nasi + telur goreng + kicap. sedapp

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...