Perihal Nasi | Cik Siti

Wednesday, 2 July 2014

Perihal Nasi

Assalamualaikum


jemput makan

lauk macam ni la aku teringin nak makan selama seminggu, lepas tu dah muak...makan benda lain pulak....opss, aku memang suka makan kicap....bila ada sup, aku akan letak sikit sos tomato...dah memang tabiat aku...dari kecik, sampai la dah berumur 23tahun.....kicap is my favorite....

sejak kebelakangan ni, aku memang suka sangat makan nasik...sebab beras dia sangat sedap....rasa macam sticky2...pastu wangi plak....jenama apa ntah mak aku beli...tapi memang sedap gila la....

dah addicted kat nasi tu sampaikan pukul 12 tengah malam pun aku pergi dapur, cari nasik then goreng telur dadar....kicap tu memang haruslah....hee

tapi bila pikir2 balik...better beli beras yang tak berapa nak sedap....dengan itu, aku akan makan nasi sikit saja....tak macam sekarang....asyik2 dok mengidam nak makan nasik....tak sabar nak tunggu masa sahur jap lagi...makan nasik ni lagi...nyummy

p/s : makin bolat lah ciksiti bulan ni....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...